למה חלק מהלקוחות זורמים – וחלק גורמים לנו לשקול הסבת מקצוע?
יוצרת מעטפת מיתוגית שלמה לעסקים שרוצים לפרוץ קדימה ולהראות לעולם כמה הם מדהימים! מלוגו ושפה עיצובית ועד אתר שאי אפשר לסרב לו.
מרצה בעולמות הפיננסים, היזמות והתקשורת
הבין אישית.
יש לקוחות שלא משנה מה תעשו – הם תמיד ישאלו עוד מיליון שאלות?
ויש כאלה שמבקשים הצעת מחיר – ונעלמים? כאילו מפחדים לענות לכם?
ואלה שאומרים 'תעשי מה שאת רוצה' – ואז חוזרים עם 40 תיקונים?
ואלה שברור לכם מההתחלה שהם לא מרוצים, גם אם לא אמרו כלום?
וזה הלקוח שקופץ לכם לוואטסאפ ב-22:45 בלי בושה
קיימות 4 שפות תקשורת שונות המקוטלגות לפי צבעים – אדום, כחול, צהוב, ירוק.
לכל שפה – סגנון, קצב, סדר עדיפויות, ערכים ותפיסת עולם משלו.
4 – הכי נכון לגביי || 1 – הכי לא נכון לגביי || אין לרשום את אותו מספר פעמיים
4 – הכי נכון לגביי || 1 – הכי לא נכון לגביי || אין לרשום את אותו מספר פעמיים
לשים פוקוס על התוצאה, מה שהוא יקבל מזה, כמה המחיר זה שטויות ביחס להשגת המטרה שלו.
לשים דגש על התהליך עצמו, על החוויה שנעבור יחד וגם על החוויה שנבנה ללקוח קצה
לגלות הבנה ונחת, אנחנו כאן עבורם למצוא את הפתרון הנכון ביותר, לא עוזבים אותם לרגע
לשים פוקוס על הנתונים הטכניים, מה היתרון של ההצעה שלכם ביחס למחיר וביחס לאחרים
״אפקט הכיסא״. יצירת תחושה של הוא צריך אתכם יותר ממה שאתם צריכים אותו. לא להתרגש
לשדר קלילות, ״בכיףף, אם תרצה גם להתייעץ על ההצעות הנוספות בשמחה״
לתת תחושת ביטחון והבנה, ״תרגיש שלם עם הבחירה שלך״, ״קח את הזמן אנחנו כאן״
לתת דגשים על הבידולים שלנו אל מול המתחרים, להדגיש אותם בהצעת המחיר - הוא יקרא הכל
רוצה לראות את עצמו כ״מלך״. עיצוב דומיננטי, הנעה לפעולה ישירה, מסרים חדים
מלך האנימציות והצבעים! כמה שיותר חוויה אינטרקטיבית יותר טוב. רוצה להינות מהאתר
צבעים נעימים, עיצוב עדין ונעים לעין, רך, רגשי, נותן תחושת ביטחון ושלווה בעת הגלישה
הכל על הפיקסל. עיצוב מדוייק, מתוקתק, קל ופשוט לניווט ובלי ״קישוטים מיותרים״
השגת מטרה ותוצאתיות
חד, קצר, ענייני, החלטי, דומיננטי ובעל ביטחון עצמי
יודע להניע קדימה, לא מתמהמה
חסר סבלנות, לעיתים אגרסיבי
רוצה להבין מהר מאוד "מה יצא לי מזה".
לתת הצעה קצרה, מדויקת וברורה, בלי סיפורים ארוכים.
להראות לו תוצאות: מספרים, הישגים, השפעה.
"זה יקר מדי"
"אין לי זמן להתעסק עם זה עכשיו"
"תני לי להבין מה אני מרוויח מזה"
חוויה ודרך
חיוך, נוטים לדבר הרבה, פתוחים ומשתפים, חברותיים
מקרב אנשים, מלהיב, חושב מחוץ לקופסה
מוסח בקלות, לפעמים לא מסיים משימות
רוצה להרגיש חיבור אישי, התלהבות, כיף.
אפשר לשלב הומור, סיפורים, להחמיא לו.
אוהב תהליך צבעוני, דינמי, חווייתי.
"אני לא בטוח שזה ירגיש כמו אני"
"אני חייב שזה יהיה משהו מיוחד"
"ראיתי דברים מגניבים אצל אחרים ואני לא רוצה משהו משעמם"
רגש ואמון
שקט יותר, מקשיב, נעים, לא ממהר לקהל החלטות, מכילים
מקשיב מעולה, נאמן, יציב, אינטיליגנציה רגשית
מתקשה להציב גבולות, נמנע מעימותים
צריך להרגיש ביטחון, יחס אישי, תחושת שותפות.
חשוב לתת זמן לעכל, לא ללחוץ.
לדבר על תמיכה, ליווי, זמינות.
"אני לא בטוח/ה שזה הזמן הנכון"
"אני צריכ/ה לחשוב על זה"
"אני לא בטוח/ה שאת באמת מבינה את העסק שלי"
אינפורמציה ונתונים
שואל הרבה שאלות, שקט, פרפקציוניסטיים, מנתח
מדויק, אחראי, אמין
פרפקציוניסט, מתקשה להאציל סמכויות
צריך לדעת שאת מקצועית, מבוססת, מדויקת.
תוכלי לספק לו תהליך מסודר, דוגמאות, הסברים.
תראי לו מחקר, נתונים, תכנון.
"אני צריכ/ה לראות הצעת מחיר מסודרת"
"יש לי עוד כמה ספקים שאני בודק/ת"
"אני לא בטוח/ה שהמבנה שאת מציעה באמת נכון לעסק שלי"